2010年5月30日日曜日


May.29th.STA.
My daughter and son and I went to Ramen shop near kouzouji station. shop name was MOITI.I orderd hot egg ramen, daughter orderd seaweed ramen,son orderd some meat ramen.Taste was not too bad. we decided to check out ramen with little soup next time.
昨日、土曜に娘と息子と前から行かないと、と話していた新しいラーメン屋さん茂一さんに行きました。
味はまぁまぁでした。メンマが太くてめん吉さんみたいで良いねー。と話しました。
奥さんの明るいすがすがしい声に癒されました。次はまぜそばを食べに行きます。
はい、そうです。私たち親子はラーメンマニアです。

0 件のコメント:

コメントを投稿